Revista nr.8 – Mai 2015
Sumar
- Prof. Marinela Peiciu, Casa Corpului Didactic Tulcea
Inspectoratul Școlar Județean Tulcea – ACTIV în lupta contra abandonului școlar - Prof. Elena Genoveva Rusu, Școala Gimnazială „Nicolae Iorga”, Grindu, jud. Tulcea
Profesorul modern - Prof. Condrat Florentina, Școala Gimnazială Jurilovca, Jud. Tulcea
Observarile in natura si educatia ecologica in gradinita - Prof. înv. preșcolar Nicoleta Arnăutu, Școala Gimnazială Nalbant, jud. Tulcea
Inovații curriculare în învățământul preșcolar prin domeniile experiențiale - Prof. înv. preșcolar Ghiolmez Aurelia, Școala Gimnazială „Nifon Bălășescu”, Grădinița cu program prelungit nr.2, Tulcea
Problematizarea – Instruirea prin problematizare - Bibliotecar Iuliana Ichim, Liceul „Dimitrie Cantemir” Babadag
Liceul „Dimitrie Cantemir” Babadag în parteneriat - prof. înv. primar Mihaela Ariton, Școala Gimnazială Nr. 12 Tulcea
Despre parteneriatul școală-familie în educația copilului - Prof. înv. primar Tanța Drăghici, Școala Gimnazială „Constantin Găvenea” Tulcea
Instituții cultural-educative – Rolul si importanța acestora în activitatea educativă - Educatoare Viorica IORGA, Școala Gimnazială „Constantin Găvenea” Tulcea
Grădinița și educația ca proces continuu în grupa de copii ca și grup social - Prof. ec. Mocanu Camelia – Domnica, Colegiul Economic “Delta Dunării” Tulcea
Exemplu de bună practică – ora de dirigenție - Prof. Nicolae Ariton, C.C.D. Tulcea
Fragment din volumul „TULCEA – Ghidul călătorului romantic, nostalgic și rafinat”, vol.2 - Prof. înv. preșcolar Dorina Nica, Grădinița cu P.P. ”Dumbrava Minunată” Tulcea
Observările în natură și educația ecologică în gradiniță.